احتمال عرضه DLC برای Ghostwire: Tokyo در صورت موفقیت بازی
دیگر زمان زیادی تا انتشار بازی Ghostwire: Tokyo، محصول جدید استودیوی تانگو گیمورکز باقی نمانده است؛ از همین رو سازندگان این اثر در حال انتشار جزئیات و نمایشهای جذابی از بخشهای مختلف آن هستند. اخیرا تانگو گیمورکز علاوهبر نمایشهایی از گیمپلی بازی Ghostwire: Tokyo، به بیان ویژگیهای این اثر به مانند استفاده از قابلیتهای کنترلر دوالسنس کنسول پلی استیشن ۵ پرداخته است. بااینحال برخی از طرفداران Ghostwire: Tokyo بهدنبال دریافت اطلاعاتی پیرامون محتویات پس از عرضهی این بازی هستند.
در همین راستا بهتازگی اعضای تانگو گیمورکز در یک مصاحبه با وبسایت Wccftech به پاسخ سوالات پیرامون انتشار DLC و گسترش بازی Ghostwire: Tokyo پرداختند. بهگفتهی ماساتو کیمورا، تهیهکنندهی بازی، استودیوی تانگو گیمورکز تاکنون به انتشار محتوای پس از عرضه فکر نکرده است اما اگر موفقیت بازی بهحدی باشد که انتشار DLC را توجیه کند، تیم توسعه از درنظرگرفتن این موضوع بسیار خوشحال خواهد شد:
«ما بهتازگی فرایند ساخت بازی را تمام کردهایم. اکنون تنها روی تمام کردن این کار بزرگ تمرکز داریم؛ بنابراین هنوز به انتشار DLC زیاد فکر نکردهایم. بااینحال پس از کمی استراحت شروع به بررسی موضوعات جالبی خواهیم کرد. اگر فرصتی برای ساخت محتوای الحاقی وجود داشته باشد، احتمالا توسعهی آن را در نظر خواهیم گرفت.
ما بهعنوان سازندگان بازی همیشه میخواهیم به گسترش و بهبود محصولی که ساختهایم، ادامه دهیم؛ بنابراین ساخت DLC چیزی است که همیشه به ساخت آن تمایل خواهیم داشت اما تحقق این موضوع به موفقیت بازی و بازخوردهای جامعهی مخاطبان Ghostwire: Tokyo بستگی دارد. باید منتظر بمانیم و نتیجه را ببینیم. بااینحال اگر فرصت مناسبی پیش آید، ساخت DLC همان چیزی است که قطعا به آن خواهیم پرداخت».
بهگفتهی استودیوی تانگو گیمورکز، زمان لازم برای اتمام داستان اصلی و محتویات جانبی بازی Ghostwire: Tokyo بین ۳۰ تا ۴۰ ساعت خواهد بود؛ از همین رو نمیتوان گفت این بازی در زمان عرضه با کمبود محتوا روبهرو خواهد شد. بازی Ghostwire: Tokyo در تاریخ ۲۵ مارس (۵ فروردین) روی پلی استیشن ۵ و پی سی عرضه خواهد شد.
نظر شما دربارهی احتمال ساخت DLC برای بازی Ghostwire: Tokyo چیست؟ شما میتوانید نظرات و پیشبینیهای خود را با زومجی به اشتراک گذارید.
توسعهدهندگان بازی Ghostwire: Tokyo اعلام کردند که در صورت موفقیت این اثر و داشتن فرصت کافی، ساخت محتوای الحاقی پس از عرضه را در نظر خواهند گرفت.