فروش نزدیک به سه میلیون نسخه از بازی Shovel Knight: Treasure Trove
استودیو Yacht Club Games در یک پست جدید نوشتهشده در مورد میزان فروش بازیهای خود تأیید کرد که بازی Shovel Knight: Treasure Trove نزدیک به سه میلیون نسخه فروخته است. نکتهی جالب توجه این پست بودجهی هر بازی بود. کمپین اولیه Shovel of Hope مقدار ۱.۴ میلیون دلار بودجه داشت تا طی ۱۸ ماه با تیمی ۶ نفره توسعه یابد و توسعهی Plague of Shadows به بودجهی ۱ میلیون دلار و ۱۲ ماه زمان با تیمی ۹ نفره نیاز داشت.
Spectre of Torment از ۱۵ ماه، ۱۶ نفر عضو تیم و بودجه ۱.۵ میلیون دلاری بهره برد. در مورد جدیدترین موارد اضافهشده به بازی، King of Cards به بودجهی ۲.۵ میلیون دلار (با درنظرگرفتن ۲۵ هزار دلار از Kickstarter ) و ۱۸ ماه زمان با تیمی ۱۶ نفره نیاز داشت. درنهایت Shovel Knight Showdown با ۱.۵ میلیون دلار (از جمله ۵۰ هزار دلار از Kickstarter)، ۱۲ ماه زمان توسعه و تیمی ۱۶ نفره ساخته شد.
بهطور کلی Shovel Knight: Treasure Trove یک دوره توسعه ۱۱۰ ماهه و بودجه ۹ میلیون دلاری داشت. از دیگر ارقام جالب میتوان به Shovel Knight: Pocket Dungeon با فروش ۳۵هزار واحد و Cyber Shadow با فروش ۸۵ هزار واحد و بیش از ۳۰۰ هزار بار دانلود در گیم پس اشاره کرد. بودجه ترکیبی Cyber Shadow در همکاری با Aarne “MekaSkull” Hunziker حدود ۶۰۰ هزار دلار بود؛ اگرچه این عدد شامل مبلغی نمیشود که توسعهدهنده از جیب خود خرج کرد
Yacht Club Games در مجموع بیش از ۴۰ میلیون دلار درآمد از تمام بازیهای خود را به دست آورد. این استودیو در حال حاضر روی بازیهای Mina the Hollower و Shovel Knight Dig کار میکند که اثر دوم امسال منتشر میشود. همچنین میدانیم که بستههای الحاقی برای Shovel Knight: Pocket Dungeon عرضه خواهند شد.
استودیو Yacht Club Games گزارش تازهای از تعداد اعضای تیم و مدتزمان توسعهی همه بازیهای خود ارائه داده است.