مصرف یک گیگابایت اینترنت در هر مسابقه بخش چندنفره Halo Infinite
در گزارشی از بازیکنان بازی هیلو اینفینیت که اولینبار توسط NicmeistaR در توییتر مطرح شده، گفته شده که انجام هر مسابقه بخش چندنفره Halo Infinite، چیزی در حدود ۳۰۵ تا ۹۰۰ مگابایت حجم اینترنت مصرف میشود. این مشکل باعث شده تا بازیکنان بعد از چند ساعت تجربهی بازی، با اخطار عبور از حداکثر محدودیت مصرف دیتای اینترنت خود مواجه شوند.
حساب توییتر HaloSupport در پاسخ به این گزارشها اعلام کرده که تیم توسعهدهندگان بازی درحال کار روی رفع این مشکل هستند و محتوای اصلاح کنندهی آن ازطریق آپدیت Drop Pod ماه اوت در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. این اطلاعیه با واکنش منفی بازیکنان مواجه شده که اعتقاد دارند برخی مشکلاتی که قبلاً وعدهی رفع آنها داده شده بود، همچنان پابرجا است. یکی از کاربران در پاسخ به این توییت مینویسد: «بازی شما درحال تبدیل شدن به یک اثر غیرقابل استفاده است، زیرا بسیاری از بازیکنان از پس هزینههای اینترنت آن برنمیآیند.»
هنوز مشخص نیست که آیا این مشکل میتواند زودتر برطرف شود یا خیر؛ درهرصورت به نظر میرسد که این مسئله برای بسیاری از بازیکنان مشکل ساز شده است، بهخصوص کسانی که با محدودیت پهنای باند اینترنت مواجه هستند.
معلوم نیست که دقیقاً چه مشکلی باعث بالا رفتن مصرف دادهی اینترنت این بازی تا این سطح شده است. برخی بازیکنان حدس میزنند که احتمالاً بازی اقدام به ذخیرهسازی تصاویر بازپخش بازیها میکند. اما باتوجهبه بالا بودن مصرف دیتای بازی حتی بعد از گذشت چند دقیقه از آغاز بازیها، به نظر میرسد که این مسئله ریشه در جای دیگری داشته باشد.
اما بد نیست در اینجا اشاره کنیم که Halo Infinite همچنان از مشکلات متعددی رنج میبرد. از جملهی این موارد باید به مسئلهای تحت عنوان «Desync» اشاره کرد که اتصال به سرورهای بازی را با مشکل مواجه کرده و باعث میشود بازی با اتفاقاتی که در زمان واقعی درحال رخ دادن است، هماهنگ نباشد. این درحالی است که ۳۴۳ اینداستریز اخیراً اعلام کرده که فعلاً روی اضافه کردن بخش co-op بازی در اواخر ماه اوت تمرکز دارد.
در پایان اگر شما هم با چنین مشکلاتی مواجه شدید، نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
بازیکنان بازی Halo Infinite گزارش دادند که در هر مسابقه بخش چندنفره این بازی یک گیگابایت از اینترنت آنها مصرف میشود. ۳۴۳ وعدهی حل این مشکل را داده است.