توسعه سیستم قطع عضو The Callisto Protocol به مدت چند سال
اخیرا استودیوی Striking Distance اعلام کرد که چندین سال را صرف توسعه و تکامل سیستم قطع عضو بازی ترسناک The Callisto Protocol کرده است. در همین راستا گلن اسکافیلد، کارگردان این بازی، در گفتوگو با وبسایت IGN اعلام کرد که سیستم قطع عضو بازی بسیار گسترده طراحی شده است؛ به طوری که بازیکنان میتوانند به روشهای مختلفی اجساد دشمنان را تکه تکه کنند.
اسکافلید در اینباره افزود: «ما چند سال را صرف چیزی کردیم که آن را سیستم Gore مینامیم. مهندسان رندرینگ و چندین سازندهی بخش هنری وقت زیادی را صرف قطع عضو هر دشمن کردند. مواقعی بود که میگفتیم یک سوراخ دیگر در بدن دشمن ایجاد کنید، شاید بازیکنان این کار را انجام دهند. از همین رو ممکن است یک عضو قطع شدهی دشمنان را دو مرتبه نبینید. ما میخواستیم تک تک افراد تجربههای ترسناک متفاوتی داشته باشند».
The Callisto Protocol برای انتشار در تاریخ ۱۱ آذر (۲ دسامبر) روی پلتفرمهای پی سی، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس برنامهریزی شده است.
نظر شما دربارهی این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی در میان بگذارید.
استودیوی سازندهی The Callisto Protocol بهتازگی اعلام کرد چند سال را به توسعهی سیستم قطع عضو این بازی اختصاص داده است.