شایعه: بازی Skull and Bones گیم پلی سطحی دارد
در هفتههای گذشته شرکت یوبیسافت نمایشی از بازی Skull and Bones را منتشر کرد تا پس از چند سال توسعه، بازیکنان نگاهی به گیمپلی و جهان آن داشته باشند. بازی Skull and Bones که براساس مبارزات دزدان دریایی توسعه یافته، قرار است در اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه شود. هرچند به نظر میرسد که این بازی به خوبی بهینهسازی نشده باشد و تنها به خاطر توافق شرکت یوبیسافت با دولت سنگاپور قرار است به بازار منتشر شود.
با به تعویق انداختن زمان انتشار بازی Avatar: Frontiers of Pandora تا سال مالی ۲۰۲۳-۲۰۲۴، لغو توسعهی چهار بازی از جمله Splinter Cell VR و Ghost Recon Frontline، گزارش منتشر شده مبنی بر عقب بودن توسعهی بازی Assassin’s Creed Rift از برنامهها، فشارهای زیادی روی یوبیسافت قرار دارد. بااینحال به نظر میرسد حواشی پیرامون بازیهای در حال ساخت این شرکت تمامی ندارد. بهتازگی سازندگان بازی Skull and Bones به کوتاکو اطلاع دادهاند که تجربهای بسیار کمتر از چیزی که در نمایش گیمپلی اخیر این بازی نشان داده شد، در بازی گنجانده شده است.
همچنین توسعهدهندگان Skull and Bones گفتهاند که تمام بخشهای بازی حتی با وجود تمام مکانیسمهای مختلف جمعآوری منابع و بقا، فاقد عمق هستند. به این ترتیب باتوجهبه نبود کمپین باکیفیت که قبلا در گزارشها اعلام شد و قیمت ۷۰ دلاری نسخهی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، به نظر میرسد این بازی با مشکلاتی در زمینهی فروش مواجه شود. حال اگر طبق گفتهی سازندگان بازیکنان با مکانیسمهای سطحی گیمپلی مواجه شوند، احتمال استقبال ضعیف این بازی پس از عرضه بسیار بیشتر خواهد بود.
Skull and Bones قرار است در تاریخ ۱۷ آبان (۸ نوامبر) روی پلتفرم پی سی، گوگل استدیا، لونای آمازون و کنسولهای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.
شما میتوانید نظرات خود دربارهی این خبر را با ما به اشتراک گذارید.
گزارشهای جدید نشان میدهند که مکانیسمهای گیمپلی بازی Skull and Bones عمیق نبوده و توسعهدهندگان از این بابت نگران هستند.