جدایی یک عضو کلیدی دیگر از استودیو سازنده بازی Halo پس از ۱۴ سال
به گزارش رسانهی ویندوز سنترال، دیوید برگر، توسعهدهندهی سابق استودیو FASA Interactive، پس از حدود ۱۴ سال فعالیت در استودیو ۳۴۳ اینداستریز و بیش از ۲۰ سال حضور در مایکروسافت استودیوی سازندهی مجموعه بازی هیلو را ترک میکند.
طبق پروفایل لینکدین برگر، او در طی زمان حضورش در استودیو ۳۴۳ یک گروه مهندسی قوی ۱۲۰ نفره را از صفر شکل داده است.
او در توسعه و عرضه بازیهای Halo 4، هیلو ۵ و Halo Infinite نقش داشته است و سرپرستی توسعهی موتور بازیسازی Slipspace که بازی Halo Infinite با آن ساخته شده، بر عهدهی او بوده است.
اگر این خبر صحت داشته باشد، جدایی برگر از استودیو ۳۴۳ تنها چند روز پس از جدایی بانی راس اتفاق میافتد. دوشنبهی این هفته بود که بانی راس، مؤسس و رئیس استودیو ۳۴۳ اینداستریز برای رسیدگی به یک مشکل پزشکی خانوادگی پس از ۱۵ سال این استودیو را ترک کرد. راس نیز ۲۸ سال در بخش گیمینگ مایکروسافت مشغول به فعالیت بوده است.
همزمان با جدایی راس از استودیو، مایکروسافت از نوسازی تیم مدیریتی استودیو ۳۴۳ خبر داد. پیر هینتز، رئیس بخش تولید قرار است جای بانی راس را بهعنوان رئیس استودیو ۳۴۳ اینداستریز بگیرد.
برایان کوسکی که پیشازاین بازاریابی بازیهای هیلو را برعهده داشت به سمت مدیرکل مجموعه ترفیع پیدا کرده است. الیزابت ون ویک، رئیس بخش مسائل تجاری، عملیات و ورزشهای الکترونیک ازاینپس سرپرستی مسائل تجاری و عملیات را بر عهده خواهد گرفت.
بازی هیلو اینفینیت از زمان معرفی با مشکلات زیادی از جمله مشکلهای توسعه، تأخیرهای پیدرپی و تغییرات در تیم مدیریت درگیر بوده است. این بازی سرانجام در دسامبر سال ۲۰۲۱ عرضه شد. حدوداً دو هفته پیش بود که استودیو ۳۴۳ از تأخیری جدید در عرضهی محتویات تازه برای هیلو اینفینیت خبر داد. توسعهی قابلیت تجربهی کوآپ کمپین بازی هیلو اینفینیت بهصورت split-screen نیز بهکلی لغو شده است.
دیوید برگر، کارگردان مهندسی استودیو ۳۴۳ اینداستریز پس از ۱۴ سال این استودیو را ترک میکند.